Power Automate-training for the Dutch Drugstore Service (DA)

Voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA) hebben we een aantal medewerkers in 3 dagdelen vaardigheden in Microsoft Power Automate bijgebracht, zodat ze eigenhandig bedrijfsoplossingen kunnen ontwikkelen. Dit om de zelfredzaamheid van de eigen medewerkers te verhogen.

Power Automate-training voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA)

Voor de Nederlandse Drogisterij Service (DA) hebben we een aantal medewerkers in 3 dagdelen vaardigheden in Microsoft Power Automate bijgebracht, zodat ze eigenhandig bedrijfsoplossingen kunnen ontwikkelen. Dit om de zelfredzaamheid van de eigen medewerkers te verhogen.

Met een training van drie dagdelen hebben we de medewerkers meegenomen in alle mogelijkheden van Microsoft Power Automate. Het eerste dagdeel richtte zich op de embedding van RPA binnen een organisatie. Hierbij stonden we stil bij onderwerpen zoals de beleidsmatige inkadering van RPA, governance en security. Het tweede dagdeel richtte zich op de werking van Power Automate. Wat voor mogelijkheden zijn er en hoe maak je gebruik van expressies en verschillende variabelen? Het derde en laatste dagdeel hebben we een praktijkopdracht gedaan waarin we de Power Automate Advanced cursus hebben doorlopen. Aan de hand van een werkboek zijn we aan de slag gegaan met de meer Advanced functies van Power Automate.

De mogelijkheden van je workflow zijn eindeloos wanneer je, naast de standaard bouwblokken van Power Automate, het gebruik van expressies, formules en variabelen weet te benutten. In de cursus worden voorbeelden van end-to-end automatiseringsoplossingen uitgewerkt, waardoor de medewerkers na het afronden van de cursus in staat zijn om zelf een geavanceerde workflow te bouwen.

De Power Automate-training is vormgegeven in samenspraak met de Nederlandse Drogisterij Service, zodat de opzet van de training perfect past bij de organisatie en het maximale rendement behaald kan worden. Inmiddels hebben we een groot aantal organisaties die robotisering zien als laagdrempelige weg naar digitale zelfredzaamheid geholpen met deze training. Een combinatie van bewustwording en praktische vaardigheid die medewerkers makkelijk zelf kunnen inzetten (als ze de beschikking hebben over Office365, hebben ze de software al binnen handbereik).

De training kan vervolgens ook nog worden uitgebreid, door onderwerpen zoals Power Apps of Power BI toe te voegen.

Meer weten over deze case?

Neem dan contact op met
Stefan van Rumpt

Stuur een bericht

Wil je meer weten over deze case of heb je zelf een case waar je mee geholpen wilt worden?



    Door dit bericht te versturen gaat u akkoord met onze privacyverklaring

    Vergelijkbare cases

    Processen robotiseren

    Robotisering en akten burgerlijke stand

    Meer over onze dienstverlening?

    Neem dan contact op met ons.