Microsoft Power Platform

Power Platform

Ervaart jouw team een hoge werkdruk en wil je af van die vervelende tijdrovende taken? Met Power Platform zorg je ervoor dat jouw afdeling volledig zelfstandig zijn/haar eigen processen kan automatiseren, met tools die je al in huis hebt!

De mogelijkheden

Power Platform geeft iedereen in jouw organisatie toegang tot een intuïtief en uitbreidbaar platform voor samenwerking met tools waarmee je eenvoudig efficiënte en flexibele oplossingen creëert.

Power Platform combineert de kracht van Power Automate, Power Apps, Power BI en Power Virtual Agents. Maar wat kunnen deze tools nu eigenlijk?

Met Power Automate is het automatiseren van processen opeens een stuk eenvoudiger geworden. Pas robotisering toe binnen alle office 365 applicaties zonder extra kosten.

Met Power BI creëer je inzicht in jouw werkprocessen en verrijk je jouw data door automatische dashboards te maken met PowerBI. Beperk de hoeveelheid toegevoegde kosten, complexiteit en beveiligingsrisico’s van meerdere oplossingen door gebruik te maken van een analyseplatform waarvan de schaal kan worden aangepast aan afzonderlijke gebruikers of de organisatie als geheel. Met honderden datavisualisaties, ingebouwde mogelijkheden voor AI, nauwe integratie met Excel en vooraf gebouwde en aangepaste dataconnectoren ben jij klaar voor het data tijdperk.

Met Power Apps bied je je team de mogelijkheid om direct aan de slag te gaan met het bouwen en lanceren van apps met behulp van kant-en-klare sjablonen, de eenvoud van slepen en neerzetten en een snelle implementatie.

Ben je afhankelijk van een excellente dienstverlening die 24/7 beschikbaar moet zijn? Met Power Virtual Agents maak je snel geavanceerde AI-chatbots die 24 uur per dag algemene problemen kunnen oplossen en vragen kunnen beantwoorden. Integreer je chatbots eenvoudig met de producten en services die je elke dag gebruikt. Zoek records, ontwikkel persoonlijke gesprekken, speel gesprekken door aan fysieke medewerkers en roep API’s aan. Je kunt kiezen uit honderden kant-en-klare connectoren, werkstromen op maat bouwen met Power Automate of complexe scenario’s samenstellen met Microsoft Bot Framework.

Waar wordt een digitale assistent voor ingezet?

  • Voorspelbaardere en snellere dienstverlening
  • Minder achterstanden en lagere werkdruk bij medewerkers die processen uitvoeren
  • Versnelling van de digitaliseringsambitie bij organisaties
  • Minder afhankelijkheid van ingewikkelde systeemintegraties of migraties
  • Betere kwaliteit en minder fouten bij gegevensinvoer en –synchronisatie
  • Beter voldoen aan kwaliteitsstandaarden door voorspelbare processen
  • Betere inzichten door informatie uit procesverloop, rapportages maken en 100% controles

Uiteindelijk levert een digitale assistent meer kwaliteit en snelheid op in dienstverlening en bedrijfsvoering, lagere kosten, minder hersteltijd en meer werkplezier bij medewerkers.

Hoe kan MvR Digital Workforce je helpen met digitale assistenten?

MvR Digital Workforce is dé specialist in het adviseren van organisaties in het optimaliseren en automatiseren van handmatige bedrijfsprocessen, door de inzet van digitale assistenten (m.bv. Robotic Process Automation).

Wij helpen onze klanten met de keuze en optimalisatie van het te robotiseren proces, de keuze en implementatie van RPA-software, het bouwen en onderhouden van de digitale assistenten, tot het leveren van digitale assistenten vanuit de cloud, waarbij je als klant geen licenties hoeft aan te schaffen en geen zorgen hoeft te maken over de ontwikkeling en onderhoud van de digitale assistent of infrastructuur waar de digitale assistent op geïnstalleerd moet worden. Hierdoor kun je als organisatie heel laagdrempelig de toegevoegde waarde van een digitale assistent ervaren.

Daarnaast kunnen we je ook helpen bij de inbedding van een digitale assistent op strategisch, tactisch en operationeel niveau en hoe je ervoor zorgt dat medewerkers een digitale assistent zien als een positieve ontwikkeling.

We bouwen dus niet alleen digitale assistenten, maar zorgen er ook voor dat jouw organisatie ze omarmt. In onze aanpak “van pilot naar een Center of Excellence” leren we de klant om zelf processen op te halen, te beoordelen, digitale assistenten te bouwen en de business mee te nemen in deze andere werkwijze.

Ook kennis maken met onze digitale assistenten?

MvR Digital Workforce heeft inmiddels een groot aantal digitale assistenten geïntroduceerd bij verschillende (lokale) overheden en profit organisaties. Een aantal praktijkgerichte voorbeelden zijn te vinden bij onze klantcases.

Heb je interesse in een digitale assistent, maak dan een afspraak met Frank Mester of Marcel Dekker.

Meer weten? Neem dan contact op met Steven Glas.

steven.glas@mvr.nl
06 13 90 72 08

NEEM CONTACT OP

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op.